با استفاده از ماژول سیستم تیکت، تماس های تلفنی کاربران سایت به میزان بسیار زیادی کاهش مییابد و احتمال خطا و یا فراموشی بخش پشتیبانی کاهش یافته و پیگیری آن نیز برای کاربران بسیار ساده و سریع میگردد. امکانات کاربری مفیدی دراین سیستم تیکت در نظر گرفته شده است.
عملکرد سیستم تیکت این گونه طراحی شده است که ابتدا کاربر در سایت عضو شده، سپس توسط مدیر سایت دسترسی به سامانه تیکت برای کاربر فعال میگردد. کاربر پس از ورود به سایت از طریق بخش اعضا میتواند پرسش خود را به بخش مربوطه ارسال نموده و نتیجه آنرا پیگیری نماید. در سیستم تیکت برحسب وضعیت پرسش، واحد مربوطه، سرویس موردنظر و اولویت پرسش از نظر اهمیت، دسته بندی انجام میگیرد.
پس از ارسال پرسش توسط کاربر سایت، پرسش مذکور به واحد موردنظر در بخش مدیریت سایت منتقل میگردد و کارشناس مربوطه پس از بررسی، پاسخ آنرا از طریق سیستم تیکت برای کاربر ارسال مینماید و کاربر پس از مراجعه و ورود به سایت پاسخ خود را میتواند مشاهده نماید.
در بخش مدیریت سیستم تیکت، تمامی پرسش های هر کاربر به همراه پاسخ ها و بصورت جداگانه ثبت و نگهداری می گردد. ممکن است در مورد یک تیکت چندین بار پرسش و پاسخ توسط کاربر و کارشناس پشتیبانی رد و بدل گردد، که تمام آنها در بانک اطلاعاتی بخش مدیریت سیستم تیکت ثبت میگردد.
امکانات ماژول پشتیبانی آنلاین (Ticketing)
- ارسال پرسش توسط کاربران سایت و گرفتن پاسخ بصورت آنلاین
- دسته بندی موضوعی
- تعریف و دسته بندی تیم پشتیبانی به همراه اعمال سطوح دسترسی
- ثبت و نگهداری تمامی تیکت های ارسال شده توسط کاربر
- امکان ارجاع تیکت به واحد یا کارشناس دیگر به همراه توضیحات
- امکان ارسال تیکت به همراه فایل های مربوطه توسط کاربر
- امکان مشخص نمودن وضعیت پرسش و همچنین دسته بندی بر حسب واحد و نوع سرویس
- جستجوی اختصاصی برحسب گزینه های مختلف در بخش مدیریت
برآورد هزینه
حداقل هزینه: 750
متوسط هزینه: 1000
حداکثر هزینه: 1250
هزار تومان